The Hero Tik Tok Needs

3 maj 2021
1 815 066 visningar

listen to daddy: tinymeatgang.lnk.to/Daddy
merch: ko-official.com
podcast: seworld.info
2nd channel: seworld.info/tv/y06jHRS_82N2i5v1YL7glQ.html
new song: song.link/us/i/1533963500
world tour tix: tinymeattour.com
instagram: instagram.com/codyko
twitter: twitter.com/codyko
business: mahzad.babayan@unitedtalent.com
edited by: seworld.info

Kommentarer
  • piss chips

    Esha EdakothEsha Edakoth12 minuter sedan
  • I think its safe to say that he loves children

    ׁׁTimme sedan
  • Hey cody have a look at sssniper wolf

    Mr. BiswasMr. Biswas4 timmar sedan
  • please make a reaction video to these karens seworld.info/will/mJDFq5LTm3SB35c/video&ab_channel=What%27sTrendingWhat%27sTrendingVerified

    Prod. DOTProd. DOT6 timmar sedan
  • The thing giving me anxiety is the way he is tossing the kid in the air!

    Anonymous OnlyAnonymous Only17 timmar sedan
  • Number of likes = Number of neglected children saved

    Gage JongeneelGage Jongeneel18 timmar sedan
  • 2 girls once table topped me and broke my wrist on god

    Sutton JonesSutton Jones20 timmar sedan
  • His name is Esmer? As if the haircut and general cape-wearing didnt make him punchable enough.

    Dirk Z. DuggitzDirk Z. DuggitzDag sedan
  • He saves the same kid over and over from the same Mom. Plot twist: This is his kid and wife, and it's all set up.

    Fluff n StuffFluff n StuffDag sedan
  • Tik tok is cancer

    wadewadeDag sedan
  • I can't believe how people just follows these stupid "humans" on tiktok, thanks for sharing Cody.

    migerusanttemigerusantteDag sedan
  • The stab one is crazy, he broke her phone now she can’t call for help 😀

    Cooki3monsta54Cooki3monsta54Dag sedan
  • no one gonna talk about how bro be just handling that kid way worse

    mufftheduffmufftheduff2 dagar sedan
  • As soon as I heard the music 🤦🏾‍♂️

    TheKingKamoTheKingKamo2 dagar sedan
  • Kody you need to react to the fetish Facebook videos of the woman with a manicure making unusual combinations and talking suspiciously...

    Keltzi JKeltzi J2 dagar sedan
  • Bro he almost hits the baby in the head with the phone 4:22 nice

    Mister TootsieMister Tootsie2 dagar sedan
  • Thought this video was sponsored by CASETiFY for a sec there😂

    KK2 dagar sedan
  • At 4:23 I thought he slammed the phone onto the back of the kids head for sec lol

    guap_SSJguap_SSJ2 dagar sedan
  • ooo cody ko discover tiktok jelek

    Icha GriantiIcha Grianti2 dagar sedan
  • My friends tabletop pets me in middle school and I sprained my vertebrae

    Griffin MartinGriffin Martin2 dagar sedan
  • The worst part is that he is smashing bouncing glass objects onto the ground i.e. child eye level

    JustHalflingJustHalfling2 dagar sedan
  • This is the ultimate epitome of a savior complex.

    Grail MontgomeryGrail Montgomery3 dagar sedan
  • anyone think it was gonna be Wiley? xD

    Green 4 da SpleenGreen 4 da Spleen3 dagar sedan
  • Saves child....almost hits child with phone

    ToddTodd3 dagar sedan
  • 5:28 and then he throws the camera guy's phone into the ground at speed only matched by world record stone skippers

    SynthiaSynthia3 dagar sedan
  • Smashes the case*

    Max AndoMax Ando3 dagar sedan
  • I like how they throw that kid around like a damn football. Giving a toddler whiplash for some TikTok clout.

    Burt C0caineBurt C0caine3 dagar sedan
  • At first Turkish tik toks were our national problem but now it's a global pandemic.

    AybeAybe3 dagar sedan
  • the punch was social fistanced

    karen shirleykaren shirley3 dagar sedan
  • I don’t know why but watching this video makes me want to hit myself in the face

    Chrollo LucilferChrollo Lucilfer3 dagar sedan
  • 6:20 the bad ending 😔

    Jackson FryerJackson Fryer3 dagar sedan
  • he had the perfect chance to say "piss n chips"

    Abeeha KhanAbeeha Khan3 dagar sedan
  • i’m turkish, his name means “your brunette” and i’m both amused and having secondhand embarrassment because of his content. my flags are at half mast

    LspwoLspwo3 dagar sedan
  • This is the first video I have seen of Cody Ko, and the first word I get to hear him say is daddy

    Cryptic EscapeCryptic Escape3 dagar sedan
  • omg freaked me out to hear the outro extended a bit longer past where it usually cuts

    MireyMirey3 dagar sedan
  • Real gasper the moms busy watching his tiktoks while hes saving the kid

    Cody WoofCody Woof3 dagar sedan
  • Every indian tiktok ever

    Cody WoofCody Woof3 dagar sedan
  • The cringe I had to go through watching this turkish guy as a turkish person- 😩

    Who Cares AnymoreWho Cares Anymore4 dagar sedan
  • I think that kid is just trying to run away from his horrible parents or he is trying to KHS but its a close call lol

    blm2295blm22954 dagar sedan
  • pls keep ur hair this length forever bc *chefs kiss*

    isabellaisabella4 dagar sedan
  • 6:34 Bruce Wayne's origin story

    Drei Wetter TaftDrei Wetter Taft4 dagar sedan
  • I kinda want an edit of him walking away in black and white with the song "cool guys don't look at explosions" playing in the background

    Drei Wetter TaftDrei Wetter Taft4 dagar sedan
  • can't believe cody referenced the "tastes like piss" joke that was literally the backbone of my humor for way too long

    Lilly Chidlaw-MayenLilly Chidlaw-Mayen4 dagar sedan
  • why does that fake pregnant lady look a bit like alena lmao

    killmeplztykillmeplzty4 dagar sedan
  • THE WAY HE PICKS UP THAT POOR CHILD LAMPAOA

    vexed rosevexed rose4 dagar sedan
  • dude they have the same hair

    Ellen WilsonEllen Wilson4 dagar sedan
  • OMG this guy turkish and we call these people as a "kro". Hkşkfdfhklhfdghj

    haaandehaaande4 dagar sedan
  • Reminds me of the Dhar Mann of Tik-Tok

    Hector BalderasHector Balderas4 dagar sedan
  • This poor baby, he’s being thrown around so harshly and being forced to act in these violent videos. poor thing is so fucking confused

    BBBBBB4 dagar sedan
  • cody im sorry to break it to you like this, but you kinda look like that guy with no neck from 90 day fiance

    Varas FebioraVaras Febiora4 dagar sedan
  • Finish love island shit was hilarious

    Hollywood 2vHollywood 2v4 dagar sedan
  • Just realised the poor child was crying after the first clip. Wth esmer u using children and harming them for ur content.....fucked up. Lol

    Jesus is our saviorJesus is our savior4 dagar sedan
  • cody: i would save a kitten from a tree the tree: 6ft tall*** cody: uhhhh nvm

    Sherimae MurroSherimae Murro4 dagar sedan
  • alternative video title: Dhar Mann: The Early Years

    ariari4 dagar sedan
  • if you just met me and you tell me you have a tik tok account, i automatically have less respect for you.

    Yo MamaYo Mama4 dagar sedan
  • You showed a blue iPhone and then a gold one... how rich are you Cody??

    Jillian TaylorJillian Taylor4 dagar sedan
  • phones hate him

    whosmykwhosmyk4 dagar sedan
  • life lesson.. join the Russian mafia. *adidas track suit*

    Kody JoeKody Joe4 dagar sedan
  • can you please break a tik tok down like a sports play? like with circles and lines and shit? ok thanks

    Sophie FlieglerSophie Fliegler4 dagar sedan
  • Thank, Cody for the breakdown. I had no idea what the fuck was happening, back to you!

    PopkePopke4 dagar sedan
  • Wassup with that niggas hair

    Tomas ScottTomas Scott4 dagar sedan
  • How much do you want to spend on phones to smash? Handsome Man: Yes

    Samuel's FunTimesSamuel's FunTimes4 dagar sedan
  • Ok writing this as i watch it: -only about 3 minutes in and so far this guy has a very anti-phone message for a guy filming these on a phone -holy shit i thought he yeeted the phone at the kid -dude just got fuckin murdered in front of a guy. ~edgy ticktok alert~ ~fuckin gross

    MamawerecatMamawerecat4 dagar sedan
  • omg lol never expected a lame Turkish Tik Toker in your video lol and his name means "your brunette (guy/girl/due/whatever subject)" es-meh-ree-neez

    Ilay 일라이Ilay 일라이4 dagar sedan
  • Soooo i kinda feel obligated to tell you that his name is NOT esmer, esmer just means brunette in turkish and esmeriniz means your (plural) brunette anyway i wanted to share that piece of info

    M. GreenwaldM. Greenwald5 dagar sedan
  • Kinda shit vid ngl

    AutisticBeanPopperAutisticBeanPopper5 dagar sedan
  • Hey Cody! Your hair looks nice.

    Stevie PetetStevie Petet5 dagar sedan
  • 4:23 I thought he threw the phone at the kid

    Luis hernandezLuis hernandez5 dagar sedan
  • L.fao... maybe in more populated places more public neglegent parenting happens so much more exponentially rapid than we can comprehend. Thus the need to start a ticktok trend.

    gordon melrosegordon melrose5 dagar sedan
  • The air punch bending was what got me. He flopped onto the ground and continued to stalk the same mom for more tiktok videos

    Homar Alexander S. G.Homar Alexander S. G.5 dagar sedan
  • what happened to the other dude

    Maximus JimenezMaximus Jimenez5 dagar sedan
  • these videos were actually hard to watch.

    MicoolaMicoola5 dagar sedan
  • I thought this dude was about to smash the phone this toddler head

    lurking sectionlurking section5 dagar sedan
  • I love how the camera man just sits there like nothing is happening

    wammyisherewammyishere5 dagar sedan
  • 𝗖𝗲𝗼 of breaking phones

    xcxstr0phicxcxstr0phic5 dagar sedan
  • the crab sound as you’re walking filming a fake tiktok i can’t handle it

    McCall DychesMcCall Dyches5 dagar sedan
  • So, in the abduction one, she can’t call the cops because he broke her phone right before he gets stabbed. K

    B SpinB Spin5 dagar sedan
  • Imagine if this was not scripted

    StuckyduckyStuckyducky5 dagar sedan
  • the slow mo swag of a responsible bad boy

    Donna WarnesDonna Warnes5 dagar sedan
  • Esnerinizzz, abducting children and destroying private property since 2016 or whenever the fuck TikTok was made

    0ptik0ptik6 dagar sedan
  • Imagine.....the kid being "saved" over and over again growing up. Thinking this is how to behave in public. Walking around, smashing phones on the pavement, rolling in front of cars, handing kids and babies to random guys.

    Flower PotFlower Pot6 dagar sedan
  • 💀💀💀

    WndxWndx6 dagar sedan
  • How u findin these accounts 💀

    Shaya ZamaniShaya Zamani6 dagar sedan
  • He nearly hit the kid with the phone no?

    ArduinoBenArduinoBen6 dagar sedan
  • your videos have gotten so bad

    Anthony RomeroAnthony Romero6 dagar sedan
  • This dude Esmier or whatever hair keeps pissing me off for some reason

    Scarlett ReinkeScarlett Reinke6 dagar sedan
  • Hahaha...the comment...the city is probably littered with phones...hahahah!

    Music in our TimesMusic in our Times6 dagar sedan
  • That poor kid lol

    half n' halfhalf n' half6 dagar sedan
  • Slow Mo $wag

    Eddie AllenEddie Allen7 dagar sedan
  • Anytime I hear that type of music in a tik tok I immediately know it’s going to be another next level genius type of stupid.

    TꋪꍏꌗꃅᖘꍏꈤꀸꍏTꋪꍏꌗꃅᖘꍏꈤꀸꍏ7 dagar sedan
  • Ayooo he is Turkish and this is the dark side of Turkish tiktok lmao

    Doğa DemirelDoğa Demirel7 dagar sedan
    • @Doğa Demirel cidden bu kadar Türk olmasını istiyor musun?

      blaurn zblaurn z6 dagar sedan
    • @blaurn z no he’s turkish. his username and all of his tiktok captions are in turkish.

      Doğa DemirelDoğa Demirel6 dagar sedan
    • no he is indian🇮🇳🇮🇳

      blaurn zblaurn z6 dagar sedan
  • 7:45 like she wouldn't notice they're soggy and smell like ammonia.

    Rutger HauserRutger Hauser7 dagar sedan
  • 6:15 too bad that wasn't real.

    Rutger HauserRutger Hauser7 dagar sedan
  • Is 1:30 N&A productions?

    Rutger HauserRutger Hauser7 dagar sedan
  • nooo you found Turkish Tiktok 😭😭😭 run away as fast as u can!

    Nur TasdemirNur Tasdemir7 dagar sedan
  • so proud of my race...

    Ekin Deniz SavrumEkin Deniz Savrum7 dagar sedan
  • Two things: 1) I like that it’s the same phone in all of them. 2) I like how said phone doesn’t break but just kinda bounces.

    KingOfToasters 1768KingOfToasters 17687 dagar sedan
  • 7:20 pretty sure that’s illegal

    CarterCarter7 dagar sedan
  • he looks like gabbie hannah

    EvaEva7 dagar sedan
SEworld