Mike WiLL Made-It - What That Speed Bout?! (feat. Nicki Minaj & YoungBoy Never Broke Again)

5 nov 2020
25 544 114 visningar

Mike WiLL Made-It - What That Speed Bout?! (feat. Nicki Minaj & YoungBoy Never Broke Again)
Stream/Download: mikewillmadeit.lnk.to/WhatThatSpeedBoutID
Directed by: Edgar Esteves & Austin McCraken
Commissioner: Joseph Boyd
Producer: Andres Garcia
Editor: Joan Pabon

Follow Mike WiLL Made-It:
instagram.com/MikeWiLLMad...
facebook.com/MikeWillMadeIt
twitter.com/MikeWiLLMadeIt
#MikeWiLLMadeIt #WhatTheSpeedBout #OfficialMusicVideo #NickiMinaj #YoungBoyNeverBrokeAgain

Kommentarer
  • "What That Speed Bout?! (feat. Nicki Minaj & YoungBoy Never Broke Again)" OUT NOW‼️ Stream/Download: mikewillmadeit.lnk.to/WhatThatSpeedBoutID

    Mike WillMike Will2 månader sedan
    • You

      Ernestina WarnsErnestina Warns19 dagar sedan
    • Marion WinleyMarion Winley22 dagar sedan
    • Please go stream anaconda on youtube

      Reanna ReidReanna Reid24 dagar sedan
    • A😂 ,@Jocleyn Moreno

      Charrisse OsburnCharrisse OsburnMånad sedan
    • I’m not a big fan of fan of this app I I think the way you do are the way way to get the money 💴 for you you have a great way 😌 get your your own money to buy a free app that is not not the money that is I worth a try and you have a a few bucks and for I can can buy a way pop

      claudine mukomaclaudine mukomaMånad sedan
  • This such a Serve

    malcolmmalcolm3 timmar sedan
  • 2:23 the best part

    linda mushikolinda mushiko4 timmar sedan
  • 🚂⛽

    Frederic ReidFrederic Reid7 timmar sedan
  • 🏍🦽🏎

    Frederic ReidFrederic Reid7 timmar sedan
  • who has saw this song more than 500+ times and still watching in 2021

    ANARCHYKILLAXSANARCHYKILLAXS9 timmar sedan
  • I just came here for Nicki💀👄💀

    June RaveloJune Ravelo12 timmar sedan
    • 😐

      Zayzay2x_ YTZayzay2x_ YT10 timmar sedan
  • Just found this song.. I love the visuals in this MV too 💋

    Ashley LylesAshley Lyles13 timmar sedan
  • But i thought they said he couldn’t make a club banger plus he got a song with Nicki F Minaj. He made it. Period

    Lea LegacyLea Legacy15 timmar sedan
  • Queen tingz. 🦄👑

    Sheck zSheck z18 timmar sedan
  • wwwwwwwwwwwwwwww

    FYDFYD18 timmar sedan
  • NBA Never gone eat 🥒

    momma4life momomma4life mo20 timmar sedan
  • This song should’ve debuted number 1

    Shiyann Mc leodShiyann Mc leod21 timme sedan
  • Stay strong will of wolf girl

    Eli DorseyEli Dorsey21 timme sedan
  • 0% guns 0% money 0% ass 0% cars 100% CLONE.

    MatucoMatuco21 timme sedan
  • Young boy almost said im a bad little bitch nigga lmao

    Jamal HarperJamal Harper21 timme sedan
  • Saweeties best friend has the same amount of views as this in just one week WOW

    excellenceLeeexcellenceLee22 timmar sedan
  • i dont like youngboy but i ngl i love this song

    Nigel JamesNigel James22 timmar sedan
  • When it started it sounded like quavo

    King 1ceKing 1ce23 timmar sedan
  • Nicki parts get me hype

    PrettyLittle PamPrettyLittle PamDag sedan
  • Third song deserves 99m

    Jordan ClarkJordan ClarkDag sedan
  • Y'all notice nba youngboy trying get some he said you want to be my girl you got be real

    never livednever livedDag sedan
  • seworld.info/will/e2ma36_Hnoukx30/video

    silaspi officiellesilaspi officielleDag sedan
  • only 25 Million views? yea okay youtube, you can’t stop the queen 🦄🦄🦄

    RonnieRonnieDag sedan
  • Nicki snaps here😢

    Nhlanhla MashileNhlanhla MashileDag sedan
  • Are y’all dating

    janyah englishjanyah englishDag sedan
  • they killed this

    020thMadeDa'Kari020thMadeDa'KariDag sedan
  • When in see Nicki Minaj & cardi B video wild having food I can't eat 🤮🤮🤮 all fake body

    Awai BishnasAwai BishnasDag sedan
    • ???

      JuqoeJuqoe12 timmar sedan
  • This is how humans were made

    JewlzwiththedripJewlzwiththedripDag sedan
  • I MADE A REMIX TO THIS SONG CAUSE THIS WAS THE MOST UNDERRATED SONG OF 2020, PLEASE TAKE 1 MIN AND WATCH A TORONTO BOY!!! 💫👑👑

    Official V.T.DOfficial V.T.DDag sedan
  • Frankenstein that can rap

    Eazy 2005Eazy 2005Dag sedan
  • *_#Qűįđěř_**_ Øš ßř_*

    Jåpįňhå Ďőš ČőřőţěJåpįňhå Ďőš ČőřőţěDag sedan
  • Nle choppa better

    Oliver FNOliver FNDag sedan
    • U trippin

      Igor MazlomIgor MazlomDag sedan
  • Underated !

    Unknown BossUnknown BossDag sedan
  • Why he look awkward

    NabiツNabiツDag sedan
  • Since 2016 Youngboy has 4 gold albums/mixtapes and 3 platnium albums/mixtapes and 50 platinum or gold singles.

    12345tghyu12345tghyuDag sedan
  • Nickiiiii

    Дети МираДети МираDag sedan
  • Number one top top

    Meguy FirolyMeguy FirolyDag sedan
  • This is crap.

    Hr. HaraHr. HaraDag sedan
    • and yet here you are

      JuqoeJuqoe12 timmar sedan
  • 1:27 NBA Youngboy's barb was about to jump out then he realize he's shooting a video

    Simone BarbSimone BarbDag sedan
  • Banger

    Anthony ChoyceAnthony ChoyceDag sedan
  • Am i the only one looking at all the advanced technology in this video??😂

    Donald LaxeyDonald LaxeyDag sedan
  • I no you like him yes yes yes

    Lyric TomlinsonLyric Tomlinson2 dagar sedan
  • 2:56 BABY BUMP❤️

    Amanda MAmanda M2 dagar sedan
  • This is low-key my fav new song ist my nigga NBA YOUNGBOY 😌😍🤗⭐❤️ and the 2 queen Nikki Minaj 😤

    miracle Jacksonmiracle Jackson2 dagar sedan
  • We can clone food like vegetables fruits and living a ANIMALS but you dont think they been cloning people... lmfao stfu at this point it's not even ignorance... yall choose not to see the message. Smh... it's in the video R.I.P NBA Young boy..dude on camera is a clone duuu and Nikkei is just a balding template of one of many virtual cyber "who-res "

    The Don SavvyThe Don Savvy2 dagar sedan
  • The snippet was better than this idc

    The Backend ChildThe Backend Child2 dagar sedan
  • Gimme a dollar for every time she's sed nigga, trillionaire

    T DawGT DawG2 dagar sedan
  • they slid this beat 🔥🔥🔥

    nikoniko2 dagar sedan
  • she just look so damn good

    tajtaj2 dagar sedan
  • Cloning is very real they been doing it since the 40’s to celebrities and high up ppl

    Swiz KidSwiz Kid2 dagar sedan
  • Nicki is Queen frfr

    ERMACERMAC2 dagar sedan
  • You the gote

    Marie WestMarie West2 dagar sedan
  • Love the neon 💖💖💖

    Jasmine gamesJasmine games2 dagar sedan
  • I know I have good taste, this should have more views... hopefully youngboy mainstream efforts pay off

    Chris TippinsChris Tippins2 dagar sedan
  • I looked up his age and found this *NBA YoungBoy, who turned 21 in October 2020, has welcomed his 7th child already. The Baton Rouge, Louisiana-born rapper welcomed his 7th child* Im shooketh *7* kids

    YagurlhereYagurlhere2 dagar sedan
  • Legend

    RezyzzRezyzz2 dagar sedan
  • 1:26 he almost said he a bad lah B!ch

    EcoCrazyEcoCrazy2 dagar sedan
  • OMG so hard could not breathe.

    MENGLONG LIUMENGLONG LIU2 dagar sedan
  • This song is addictive, especially the beat.

    Andromeda BlissAndromeda Bliss2 dagar sedan
  • 25m only bruhhhh this needs more views tf

    I STAN LOVELY PEACHESI STAN LOVELY PEACHES2 dagar sedan
  • This video is pretty similar to that other song with Tyga... is that the point?

    YN HasEnteredtheChatYN HasEnteredtheChat2 dagar sedan
  • Mantap

    Amait seken chanelAmait seken chanel2 dagar sedan
  • hahah i love “mike will, mike will...”

    sangwoo the attractive killer.sangwoo the attractive killer.2 dagar sedan
  • Damn that beat go hard as fuck! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Jay TiJay Ti2 dagar sedan
  • i like this song no cop tho nick your baby oh my god he so perry i love you so much youngboy you too your kids perry to no cap tho bye bye

    Jahzara BarberJahzara Barber2 dagar sedan
  • Sounds like cash money records

    J KingJ King2 dagar sedan
  • Mike will posted this should of let nicki post it . He wanna be somebody cause the beat Foh

    Nicki MinajNicki Minaj2 dagar sedan
  • I wish she put this on her page. This is fire..between the election and von dying the focus was directed elsewhere.

    Lovey bLovey b3 dagar sedan
  • 009647735192065

    احمد المحمدياحمد المحمدي3 dagar sedan
  • I like this song so much and I really like it and love it too much I can't stop watching hehe I'm a fan he he

    Nani DreamNani Dream3 dagar sedan
  • the team was just hard i like their collaboration

    Mickeal MunyakasaMickeal Munyakasa3 dagar sedan
  • NBA is still my man

    Eric AndersonEric Anderson3 dagar sedan
  • This is the best

    Callum FlowersCallum Flowers3 dagar sedan
  • YURRRRRRRRRRRR

    chuulvrchuulvr3 dagar sedan
  • Nicki killed it

    Vintez GibsonVintez Gibson3 dagar sedan
  • Y'all realize y'all ain't see nicky belly 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    BalconchGamingBalconchGaming3 dagar sedan
    • Nicki* and they didn’t show it in the video 😂only the set pictures

      Kay Da BrownSkinKay Da BrownSkin3 dagar sedan
  • U won't get a better song than this 👍

    Gavin SchullerGavin Schuller3 dagar sedan
  • 25 milion views

    FrFrFrFrFrFr3 dagar sedan
  • nobody: not a single soul: youngboy: 1:27 almost said "im a bad lil bitch"

    heltor14; hihiheltor14; hihi3 dagar sedan
  • This deserves a billion views

    ARNOLD GATSIARNOLD GATSI3 dagar sedan
  • Y ppl hate on young boy so much like 😔

    Playz-_-Playz-_-3 dagar sedan
  • He just spit game to nicki

    DLM ClipzDLM Clipz3 dagar sedan
  • 25.103.603 vistas

    Gerson MirandaGerson Miranda3 dagar sedan
  • Cristano ronaldo fans 💚💛💜❤

    Cris Ro fanCris Ro fan3 dagar sedan
  • shit hard

    sssyndasssynda3 dagar sedan
  • 2021 What that speed bout

    MORIAH BENJAMINMORIAH BENJAMIN3 dagar sedan
  • Ariana grande is a goddess ;) that's a real woman ! Haha not Nicki to much but implants & botox dont forget the face lift. Just saying she has a bad attitude against others on this planet she got what she deserved you can't stop karma for speaking the Truth haha haha haha I am outta here

    Error 404Error 4043 dagar sedan
  • So face book is posing nonsense fake pictures of Nicki she Inst pretty in real life she really thought she is going to get a pretty child haha hahah you all let me laugh so hard Nicki uses to much but implants & a lot of face lifts & botox haha her fans are clowns so funny how her fans keep supporting her her music is not relevant at all just the Truth she can't really rap or sing or make music she is just yappin nonsense lyrics. Before her there are real singers & rap queens,,, Nicki inst a rap queen her fans made that up & just gived her this name the she never has been a rap queen she poops her pants against real female rappers hahahahahahha ! Just the reality people

    Error 404Error 4043 dagar sedan
  • This joint is so hard..this deserved better.✨✨✨✨✨✨✨

    Dear BlairDear Blair3 dagar sedan
  • 🔥🔥🔥😭😂😂😂be careful w her chochaaaaa Lmfao wait i heard be gentle w my chocha😹😹😹

    Jacqueline CastilloJacqueline Castillo3 dagar sedan
  • NICKI MINAJ IS THE QUEEN OF RAP🦄

    Kid IdkKid Idk3 dagar sedan
  • 🏍🚔

    Frederic ReidFrederic Reid4 dagar sedan
  • 🧈🍞👨🏻‍🦰

    Frederic ReidFrederic Reid4 dagar sedan
  • Yb carried

    Sharon AzizSharon Aziz4 dagar sedan
  • the beat make me feel like im at a nba young boy fans only concert

    Mariah MintonMariah Minton4 dagar sedan
  • I agree

    Kelly WilliamsKelly Williams4 dagar sedan
  • Barsssss

    The Broke Black GirlThe Broke Black Girl4 dagar sedan
  • , nba younboy & nicki is one of the best collab😤💯💚 .

    Skyla PriceSkyla Price4 dagar sedan
    • eh it was unexpected

      Aisha MohamedAisha MohamedDag sedan
  • Cardi could neva...

    Erica JenkinsErica Jenkins4 dagar sedan
SEworld