I fooled the entire lobby by being someone else

21 nov 2020
4 015 395 visningar

Music Video: seworld.info/will/m2nQq7OxpWijyIE/video
Stream Here: k-s-i.lnk.to/ReallyLoveID

Kommentarer
  • Why is miniminter called vikkstar?

    Michael simpsonMichael simpson4 timmar sedan
  • Ksi got 11 million subs and still can't activate windows

    The NorwaymasterThe Norwaymaster4 timmar sedan
  • This was amazingly confused lol

    Anjellike1Anjellike1Dag sedan
  • Simon didn’t get a link in description

    Maison VinceMaison VinceDag sedan
  • on 1:57 JJ or should I say "BIG BEHZ" killed "???" his body turned red but it was green when JJ walked straight at him to kill him

    Tonga KautamaTonga KautamaDag sedan
  • should've got ethan's pov

    Denzyl BriggsDenzyl Briggs2 dagar sedan
  • Has anyone started to get don’t play adverts with Anne-Marie KSI and digital farm animals

    Kai NewhamKai Newham2 dagar sedan
  • it took me forever to realise simon was pretending to be vik

    Akash RamanathanAkash Ramanathan2 dagar sedan
  • Simon didn’t get his link

    R S KR S K3 dagar sedan
  • JJ: "Ethan gets away with it but I dont. That right there is racism. its jks btw

    Football WorldFootball World3 dagar sedan
  • How do people hate when they play among us? It’s so entertaining watching them😂

    Fabian GonzalesFabian Gonzales3 dagar sedan
  • What is this music mid way through

    OJLGamesOJLGames4 dagar sedan
  • Milk is being suspected to be the imposter JJ: I need to kill milk

    Paulina KPaulina K5 dagar sedan
  • 7:50 - 7:52 what is his arm doing 🤨? Looks a bit sus to me.

    tess moralestess morales5 dagar sedan
  • 1:59 what was that, his color changed but how

    Tom CruiseTom Cruise6 dagar sedan
  • Just i do like you playing among us

    Alana RogersAlana Rogers6 dagar sedan
  • love that background music at the start

    Morgan IsaacsMorgan Isaacs7 dagar sedan
  • HAHAHAHAHAH I did this with my friend and it was JOKES

    Xoie VeckXoie Veck8 dagar sedan
  • 2:00 anybody else see that???

    Juicy UceJuicy Uce8 dagar sedan
  • 1:58 was i the only one who saw green then red??

    Sunset StarsSunset Stars8 dagar sedan
  • 6:45 why is no one talking about this lol

    Dark _lolDark _lol9 dagar sedan
  • Didn't link Simon :(

    NqoorNqoor9 dagar sedan
  • funniest shit ever

    Pablo LloydPablo Lloyd11 dagar sedan
  • Kinda sus jj 7:49

    Harrison BrennanHarrison Brennan11 dagar sedan
  • at 2:00 the colour of the body changed from green to red did anyone else see that 😂❤️

    Isabel RowbothamIsabel Rowbotham11 dagar sedan
  • Don’t listen to the people who don’t like among us content, they don’t like the game, keep making it please it’s great!!

    General KenobiGeneral Kenobi11 dagar sedan
  • Why does JJ play so well when he's not being serious..?

    heartjaeminheartjaemin12 dagar sedan
  • Ksi's laugh is contagious, you must laugh when he laughs

    THE D CHANNELTHE D CHANNEL12 dagar sedan
  • 2:01 the skin was green to red

    Aren The best 093Aren The best 09312 dagar sedan
  • Where’s simons link?

    NeverNever12 dagar sedan
  • I found it in cafeteria lmao

    RossMurrayFamRossMurrayFam12 dagar sedan
  • Matthew 3:2.

    WavyyWavyy12 dagar sedan
  • Repent Jesus Christ is coming soon.

    WavyyWavyy12 dagar sedan
  • Did anyone notice how the kill at 2:03 changed colors

    BRgamingBRgaming12 dagar sedan
  • Look at the space and that whoo He's high

    Oscar BrownOscar Brown12 dagar sedan
  • Plot twist all the sidemen are switched

    Brk GamingBrk Gaming13 dagar sedan
  • JJ at the beginning of the video: Yo wassup it u bo jnefsdhjnkdashkjn,deckm,sckhjn, mdscx

    Jaime HeathJaime Heath13 dagar sedan
  • 5:32 did anyone see this 😂😂

    BoiX 222BoiX 22213 dagar sedan
  • I feel sad for those people trying to be first in the comments😂

    Agent SweezyAgent Sweezy13 dagar sedan
  • did any one noticed how jj killed green and the body turned red at 1:59 ?

    LinaLina14 dagar sedan
  • At 2:00 jj goes too kill ??? But then the body turn from green to red (wtf)

    Hashir JamalHashir Jamal14 dagar sedan
  • hey jj, i just wanted to tell you that you offended me soo fucking much cuz u said that old people are the people who struggle to walk and i just broke a knee and im a fucking 14 y/o

    OmarOmar15 dagar sedan
    • Lol, you ain't 14, now you're 41

      Luc6 luc6Luc6 luc67 dagar sedan
  • DID ANYONE ELSE NOTICE THAT AT 2:03 THE BODY CHANGED COLOUR WHEN HE KILLED IT........

    Serena SSerena S15 dagar sedan
    • seworld.info/will/obKZvbK0pmZouXE/video

      MrFlowzMrFlowz15 dagar sedan
  • Did anyone notice that at 1:59 lime changed to red when JJ killed him/her 😱😳

    Awa JammehAwa Jammeh15 dagar sedan
  • 2:00 huh?

    Eirik SørensenEirik Sørensen16 dagar sedan
  • 2:00 he killed a green and it was a red buddy

    Johan EngströmJohan Engström16 dagar sedan
  • Weird how behz calls meeting he’s safe both times jj does it and he’s out instantly

    calum Mcerleancalum Mcerlean16 dagar sedan
  • woah

    Tejalkera_Msp loveTejalkera_Msp love17 dagar sedan
    • Stfu

      Joseph OlsonJoseph Olson16 dagar sedan
  • It's tradition to come watch this banger once in a while.

    Les GalactiquesLes Galactiques17 dagar sedan
  • 1:59 The F, green turned red

    CubingTigerCubingTiger17 dagar sedan
  • LOL my mans hasnt activated windows

    Emmanuel SackeyEmmanuel Sackey17 dagar sedan
    • Shut up

      Joseph OlsonJoseph Olson16 dagar sedan
  • LOL my mans hasnt activated windows

    Emmanuel SackeyEmmanuel Sackey17 dagar sedan
  • The acceptable cactus moberly hover because part frustratingly sprout above a drab den. tan, paltry popcorn

    Chasity DoveChasity Dove18 dagar sedan
  • Did yall see the guy with his name was ???? He was in all of my games to who is he pls tell me i am scared

    Xxcookie_ alphaxXXxcookie_ alphaxX18 dagar sedan
  • 2:01 why did the body go from green to red

    FROG 1.0FROG 1.018 dagar sedan
  • Its so funny watching how stupid JJ is at this game, Milk: Hella sus JJ: Milk has to die. Why.

    Dummyboix xDummyboix x18 dagar sedan
  • ik i’m late but who else saw the body turn red when he killed

    Cole BarrowCole Barrow18 dagar sedan
  • 5:32 what was that movement JJ

    FIXY GAMINGFIXY GAMING19 dagar sedan
  • KSIMON ISNT FAKE

    finnfinn20 dagar sedan
  • 3:55 what? you gonna kill the most sus person? no wonder he is so bad

    NezukoNezuko20 dagar sedan
  • The lopsided anethesiologist perplexingly disarm because mercury comprehensively wipe aboard a even excellent excited withdrawal. unequaled, snotty date

    Gage AnthonyGage Anthony20 dagar sedan
  • I would never got this u anda Ethan is a bigbrainteam!

    Simon Thorp SteinsvågSimon Thorp Steinsvåg21 dag sedan
  • This is REALLY fun🤣

    Simon Thorp SteinsvågSimon Thorp Steinsvåg21 dag sedan
  • love the blackness in your skin

    LQz14LQz1421 dag sedan
  • You need to react to wtf bars

    K-SwxftK-Swxft21 dag sedan
  • Anyone else notice what happened at 2:00

    S1DTH3 SL0THS1DTH3 SL0TH21 dag sedan
  • 7:50 WHAT ARE YOU DOING

    Ben EarlsBen Earls22 dagar sedan
  • Bruh mans confused me instead

    Adrian CAdrian C22 dagar sedan
  • Is it just me or does ethan sometimes sound Australian

    kenzie Leighkenzie Leigh23 dagar sedan
  • 2:01 he is green but when “big behz” kills him he turns red????

    Bethany NewburnBethany Newburn23 dagar sedan
  • Hello

    Luzion HA7Luzion HA723 dagar sedan
  • 😭😈😴

    illusionx4illusionx424 dagar sedan
  • Get JJ to do a q and a with his girlfriend (Simon)

    ThomasThomas24 dagar sedan
  • I am literally so sure that JJ changed the title

    Belinda FalconBelinda Falcon25 dagar sedan
  • Waiting for the day you play Among Us with Corpse

    naylaanaylaa25 dagar sedan
  • what the heck 1:59

    Aneesah rashidAneesah rashid26 dagar sedan
  • Lol this was really funny

    olaoluwa akomolafeolaoluwa akomolafe26 dagar sedan
  • 1:59 the body went from green to red

    froodie poodiefroodie poodie26 dagar sedan
  • The hissing sardine thermodynamically face because orange erroneously train into a quickest ptarmigan. colossal, parched basement

    Scott RhodesScott Rhodes26 dagar sedan
  • When he killed the person in the first game, but the second round there body went green. Did anyone else see this or am I tripping???

    HS and Y’s worldHS and Y’s world28 dagar sedan
  • Wtf when JJ killed green he turned into red

    Seth BredaSeth Breda28 dagar sedan
  • 6:28 I won.....or did I 👀

    Sri KrishnanSri Krishnan28 dagar sedan
  • His laugh with yellow as “imposter” SOUNDED LIKE SLAPPY I THINK HE DOES THE VOICE OF SLAPPY

    Joanne RoddyJoanne Roddy29 dagar sedan
  • i love the fact that jj is so confident and just does't care and he does what he likes doing and does't care what people think

    Princess BossnesPrincess Bossnes29 dagar sedan
  • 2:01 did the body change to red

    Rosine NgabonzizaRosine Ngabonziza29 dagar sedan
  • 2:00 EXCUSE ME SIR? from green to red? aight fam

    exosteathexosteath29 dagar sedan
  • Also wheres Simon's link in the description??

    Marika GonewaiMarika Gonewai29 dagar sedan
  • Yo do this again....

    Marika GonewaiMarika Gonewai29 dagar sedan
  • 5:33 what is his hand doin

    Adam AzdhaanAdam Azdhaan29 dagar sedan
  • what happened at 02:00

    Lombwe MwelaLombwe MwelaMånad sedan
  • They should do this but have double ksi

    Michael simpsonMichael simpsonMånad sedan
  • 😂😂😂😂😂

    Moonawar CoowarMoonawar CoowarMånad sedan
  • I swear the body changed color from green to red when JJ killed.

    Waz1987 AbbasiWaz1987 AbbasiMånad sedan
  • 2:00 nobody gonna talk bout how the body changed colour ??

    ttv_vertattv_vertaMånad sedan
  • 2:00 the body switched from dark green to red when KSI killed

    Alejandra PinolAlejandra PinolMånad sedan
  • KSIMON IS REAL JJ ADMITS TO IT TOO. 0:34

    Ayushan RagurahavanAyushan RagurahavanMånad sedan
  • Wait is it me when jj killed in cafeteria the second time the body was green then turned red

    ZATEXZATEXMånad sedan
  • hes legit the worst player but yet somehow gets away with all of his kills wtf

    ツKamranツKamranMånad sedan
  • JJ: am i crew Also JJ: doing a task

    Arthur morganArthur morganMånad sedan
  • 1:59 WTF

    we livin in memeswe livin in memesMånad sedan
SEworld